Oversigten for rengøring af klubhus
På ovenstående plan kan du se hvilke dag(e), du har rengøringsvagten. Der henstilles til at der bliver gjort rent på den anførte dag, de fleste rengøringsdage er sat til søndag. Det er naturligvis ok, hvis du foretager rengøringen evt. lørdag eller mandag, hvis du er forhindret på den påførte søndag. Enkelte rengøringsdage er sat til fredag, det skyldtes, at der er arrangement på tennisanlægget den efterfølgende dag, disse dage har en henvisning på oversigten, her er det naturligvis vigtigt, at rengøringen bliver foretaget på den anførte dag. Det er naturligvis også helt ok at bytte ’’vagt’’ indbydes, hvis man er forhindret.
På køkkenbordet ligger en mappe mærket RENGØRING, heri findes en liste med rengøringsoversigten. Når du er færdig med din rengøringstjans, kvitterer du lige med dit navn på listen. I samme mappe findes en seddel, hvor du kan påfører, hvis der evt. mangler rengøringsartikler, eller hvis du har en anden kommentar.
Under rengøringstjansen skal følgende udføres:
- Borde tørres af.
- Køkken ryddes op, skraldespand tømmes.
- Måtte ved døren, både ude og inde, bankes.
- Gulvet fejes og vaskes.
- Den overdækkede terrasse fejes.
- Toiletterne rengøres (både toilettet uden og inde).
GOD ARBEJDSLYST !!